Dla wszystkich dziewczyn, które poprzez poprawienie sylwetki chcą czuć się piękne i nabrać pewności siebie.

czwartek, 21 czerwca 2012

Wspomagacze

Zastanawiałyście się żeby wspomóc walkę z tłuszczem różnymi suplementami??? Myślałam o tym aby zacząć brać L-Karnitynę i Therm line. Dla tych co nie wiedzą to L-Karnityna przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Podobno można ją naturalnie dostarczać jedząc mięso, ale w niewielkich ilościach. Jako wegetarianka raczej tego nie robię, a więc znalazłam kolejny powód, aby zacząć jeść tabletki :P Therm line kiedyś brałam i jego głównym efektem jest duży napływ energii (ma dużo kofeiny w sobie). Z początku ciężko jest zasnąć, nie chce się jeść i ciężko jest usiedzieć w miejscu. Można powiedzieć, że biega się po nim po ścianach ;) Nie wiem jak usiedzę 8h przed biurkiem po nim, a więc wolałabym poczekać do lipca zanim zacznę go brać, bo szkoda kasę wydać a i tak cały dzień siedzieć...
























Oczywiście gdybym zdecydowała się na suplementację to całkowicie i na stałe zmieniłabym dietę i codziennie bym ćwiczyła. Nie mam zamiaru wywalać pieniędzy w błoto. Taka miesięczna kuracja na pewno by zadziałała. Po miesiącu weszłoby mi w krew ćwiczenie i zdrowe odżywianie. Nie mam z tym problemu, ale zwykle nie mam siły, aby sobie np coś ugotować i rzucam się na byle co po powrocie do domu.  Tak szczerze to głównie chodzi o to, aby wyrobić sobie przyzwyczajenie :)





 
Strasznie chciała bym poćwiczyć z facetem. Niestety jak się zapytałam czy  ze mną pobiega to mi powiedział, że ja nie umiem :( Prawda, że biegam powoli , ale staram się to robić długo. On z kolei tak nie lubi. Wolałam nie wyskakiwać z tekstem, że mój poprzedni facet zawsze ze mną biegał i jeszcze mnie do tego zachęcał anie zniechęcał tak jak on :/ 
Starczy tego żalenia, Czarek zawsze ze mną pobiega :) (pies babci).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz